Jak psát texty pro e-commerce automotive?

Tvorba kvalitního obsahu může být při prodeji autodílů on-line skvělým způsobem, jak zlepšit svou prezentaci na internetu a zvýšit prodej. Ze zkušenosti představuji pět krátkých tipů, na co při zadávání tvorby textu copywriterovi zaměřit pozornost.

Text má odpovídat na otázky cílové skupiny

Nepište o blbostech, neprodukujte obsah bez účelu. Nechte si zpracovat texty, jejichž obsah přinese cílové skupině relevantní informace. Bez zaměření se na potřeby cílové skupiny to nepůjde.

Poznejte své publikum

Než začnete psát, seznamte se se svým cílovým publikem. Sbírejte informace o tom, kdo čte vaše texty. A také o tom, kdo z nich nakonec u vás nakupuje. Zkoumejte jejich přání, potřeby, preference. A tvořte obsah podle toho.

Myslete na kvalitu obsahu

Je jedno, jestli píšete pro e-shop s autodíly nebo s oblečením – kvalita obsahu je klíčová všude. Dbejte tedy na to, aby každý vámi napsaný článek poskytoval užitečné informace, a zároveň byl na dostatečné odborné úrovni.

Zaměřte se na SEO

Najměte si někoho (ehm, no, třeba Votavku), kdo poradí, jak při tvorbě obsahu postupovat, aby vás našli i ti, kdo vyhledávají autodíly na Googlu nebo Seznamu. Techniky optimalizace pro vyhledávače (SEO) se rychle proměňují, nespoléhejte na rady pár let staré.

Podpořte své články propagací

Obsah, o kterém nikdo neví, jako by neexistoval. Pokud nechcete řešit SEO, propagujte obsah třeba na sociálních sítích